Διδάσκοντες
Διδάσκοντες: | Δημήτρης Μπακάλης, Λέκτορας (Γραφείο: 105, 1ος όροφος, Email: bakalis@physics.upatras.gr) |
---|
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Ώρες μαθήματος: | Τρίτη 16:00-18:00 (Φ2) Τετάρτη 12:00-13:00 (107) |
---|---|
Ώρες γραφείου: | Τρίτη 11:00-13:00, Πέμπτη 11:00-13:00 |
Βιβλίο
- M. Morris Mano, Ψηφιακή Σχεδίαση (3η έκδοση), Εκδόσεις Παπασωτηρίου, 2005.
- J. Wakerly, Ψηφιακή Σχεδίαση: Αρχές και Πρακτικές (3η έκδοση), Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2004.
- Θ. Λ. Δεληγιάννης, Ηλεκτρονικά Ψηφιακά Κυκλώματα, Εκδόσεις Παν/μίου Πατρών, 2005.
- Α. Σκόδρας, Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Πυλών TTL-MOS, Πάτρα, 2000.
Διαφάνειες
- Αριθμητικά Συστήματα - Δυαδική Λογική
- Αλγεβρα Boole - Λογικές Πύλες
- Απλοποίηση Συναρτήσεων Boole
- Συνδυαστική Λογική
- Ακολουθιακή Λογική
- Καταχωρητές - Μετρητές
- Μνήμη - Προγραμματιζόμενη Λογική
- Δίοδοι, BJT και MOSFET ως Διακόπτες
- Οικογένειες Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων Ψηφιακής Λογικής
- Κυκλώματα Πολυδονητών
- Μετατροπή Αναλογικού Σήματος σε Ψηφιακό και Ψηφιακού Σήματος σε Αναλογικό
Χρήσιμο Υλικό
- Οι εκφωνήσεις του πρώτου συνόλου ασκήσεων βρίσκονται εδώ.
- Οι εκφωνήσεις του δεύτερου συνόλου ασκήσεων βρίσκονται εδώ.
- Η εξεταστέα ύλη της προόδου βρίσκεται εδώ.
- Η εξεταστέα ύλη της τελικής εξέτασης βρίσκεται εδώ.
Απαιτήσεις
- Δύο σύνολα ασκήσεων προς επίλυση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
- Μία πρόοδος στη μισή ύλη.
- Τελική γραπτή εξέταση σε όλη την ύλη.
Βαθμολόγηση
Σύνολα ασκήσεων: | 10% |
Πρόοδος: | 20% |
Τελική γραπτή εξέταση: | 70% |
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος είναι ο τελικός βαθμός να είναι μεγαλύτερος ή ίσος με 4.75.
Οι βαθμοί των ασκήσεων και της προόδου υπολογίζονται μόνο την κανονική περίοδο (Ιουνίου).
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
- Βιβλία
- M. Morris Mano, Ψηφιακή Σχεδίαση, 3η έκδοση, Εκδόσεις Παπασωτηρίου, 2005 (ISBN: 960-7530-63-2)
- J. Wakerly, Ψηφιακή Σχεδίαση Αρχές και Πρακτικές, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2002 (ISBN: 960-209-728-0)
- M. Morris Mano, Digital Design, 3th edition, Prentice Hall, 2002 (ISBN: 0-13-062121-8)
- J. Wakerly, Digital Design Principles and Practices, 4th edition, Pearson Education, 2005 (ISBN: 0-13-186389-4)
- Αλλοι σύνδεσμοι